PCB baskı devre yaptım ama hatalar var?

explopix

Üye
Katılım
26 Eki 2018
Mesajlar
78
Tepkime puanı
4
Puanları
8
Konum
Çorum
Merhaba, ütüleme tekniği ile pcb baskı devre yaparken hatalar oluyor yollar bozuk çıkıyor buna nasıl çözüm sağlarız? Herkese iyi çalışmalar
 

eskicity

Üye
Katılım
26 Eki 2018
Mesajlar
44
Tepkime puanı
2
Puanları
8
Konum
Elazığ
Öncelikle basmada önce plaketide ısıtın daha sonra zımparalayın hafiften el işi kağıdınıda suyun altına yavaş yavaş çıkarın çıkardığınızda ufak tefek hatalar varsa cd kalemi ile çizebilirsiniz daha sonda asite atabilirsiniz
 

falcon

Üye
Katılım
26 Eki 2018
Mesajlar
35
Tepkime puanı
3
Puanları
8
Konum
Giresun
Merhaba, ütüleme tekniği ile pcb baskı devre yaparken hatalar oluyor yollar bozuk çıkıyor buna nasıl çözüm sağlarız? Herkese iyi çalışmalar
Bu gün yaşadım daha aynısı hiç sevmedigim bir olay cd kalemim yoktu sürme kalemi ile hallettim.
 

fuxest

Üye
Katılım
26 Eki 2018
Mesajlar
33
Tepkime puanı
1
Puanları
8
Konum
Hakkari
çizgi izleyen robot plaketim sıfır hata arka arka 20 den fazla yaptım. fakat el işi kağıdı değil parlak foto kağıdı kullandım ince ayrıca zımpara yaptım ve ütüyü dk değil gözle gözlemleyerek bitirdim sonra yıka
 

gameoflove

Üye
Katılım
26 Eki 2018
Mesajlar
38
Tepkime puanı
1
Puanları
8
Konum
Kahramanmaraş
Kullanılan tonerde önemli. Kağıdı sökmek için ılık suya bulaşık macunu ekle köpürt suda biraz beklet yavaş yavaş kağıdı çıkarmaya başla. Parmağınla hafifçe ovalayarak ta çıkarabilirisin. Ben de hiç yol sorunu olmadı
 
Üst